Kızlar yaklaşık 25 gündür hastayım. Yani ilk üşütme gibi hastalandı üç gün flan hep yattım sonra toparladım dedim iki hafta sonra tekrar hastalandım yine yattım şimdiler de bi gün gayet iyiyim ertesi gün yine hastayım. Öksürmem hiç geçmiyor vücudum çok ağrıyor başımın ağrısı üç gündür hiç geçmedi. Doktorum antibiyotik vermişti kullandım sonra tekrarlamayalım dedi zamanla geçer dedi. Bugün bebeğim de çok geriliyor acaba iyileşemediğim için mi ki diyorum bugün yine hasta yatıyorum. 20.haftamdayım öneriniz var mı kızlar artık şu ağıtlardan hastalaıktan kurtulmam için 🤕😷