Ozdmrkbraa bende 21. Haftamdayim 14 haftalıkken koronaya yakalandım 1 hafta sonra atlattım her hafta yaptırıyorum test negatif şükür ama çok çarpıntım var nefes darlığım var ve ne olursa coronaya bağlıyorum herşeyi bugüne kadar gitmediğim doktor kalmadı bugün ki adam akilli ilgilendi göğüs hastalıkları uzmanı herhangi bi anomali yok hamileliktendir dedi. Bende bu kadar erken başlar mı acaba diye düşünüyorum