Selinn1903 Merhaba nasıl gidiyor belirtileriniz neler Benim sadece arada adet ağrısı gibi ağrı geliyor saniyelik gidiyor onun haricinde birsey yok.3 gün sonra ilk kontrolüm var çok heyecanlıyım aklımda bir sürü soru işaretleri var siz neler düşünüyorsunuz
Serrax Selinn1903 5+4 olduk bugün. Geçen hafta keseyi gördük haftaya pazartesi de kalp atışı için gideceğim inşallah. Belirti olarak arada kasık ağrısı adet sancısı gibi bir de göğüs şişmesi ve ağrısı
Selinn1903 Serrax aynen benim de öyle Rabbim yqvrularimizi sağlıkla kucağımiza almayi nasip etsin inşallah
pinaryg Benim de kasık ağrısı var ve sabahları midem bulanıyor göğüslerim de hassaslaştı 2 hafta sonra kalbini duyucaz bizde inşallah 🤲🥰
Mapleleaf Anne18 sanki meme hassasiyetim bir anda gitti ama mide dalgalanmalarim devam edio bugun mememde hassasiyet hissetmiyorum neden acaba ?
Hayat07 Merhabası kizlar ben bugun hastaneye gittim 5+5 gunluk olmuşuz bebeği gurduk ama kalp sesi yikdu daha
Mapleleaf Anne18 ya benim bulantilarim oluyor ama hafif hafif henuz kusmadim ince bir bulanti seklinde