Yagmurahmet16 Gamze7667 Bende Allah korusun bisey olur korkusu var tup bebek ikiz gebeyim ileri ki haftalari bekliyorum ki kuzucuklarim iyice toparlansin hem ablamda hem kardeşim bebeklerini kaybedince istemsiz panikliyorum
Ruveydaasker Gamze7667 valla zor ama guzel diyelim agrılar olmadıkca gece uykuları yok oldu artık cok heycanlıyım ıkıncı bebegım zaman cabuk gecsıj dyorum bazn
Dilruba92 Montessori yatak , bebek arabası ve puset harici her şeyi aldım sayılır kızım için sadece kendi eksiklerim kaldı bide bunlar her şeyi çok heycanlı kasım gelsin biran önce 🤗
Dumannn Off okuyunca kendimi bi tuhaf hissettim bi kac seyi var onun disinda bir suru alinacak var. haftaya odasini gidip alirim. Diger alisverislerinide toplu bir sekilde halledecegim🥰😍
Btl70 Gamze7667 hicbir şey almadım daha eylül sonu gibi almayı planlıyorum 33 hafta falan olacam umarım geç olmaz :)
Gamze7667 Btl70 Umarım ağırlaşmazsınız o zamana kadar,genelde o haftalardan itibaren zor oldugunu duymustum :)
Ruya-Onen Gamze7667 sadece beşiği kaldı diğer herşeyi hazır 🤗 onuda Cumartesi günü alacağım sabırsız bir insanım😂
bburcu Gamze7667 bakım ürünleri ve benim ihtiyaçlarım kaldı bir tek 🥰 birkaç tane daha zıbın alacağım bi de. Kış bebeği olacaklar sürekli üst değiştireceğiz kurumaz diye korkuyorum fazla fazla alıyorum hep