Dzeyy Her hastanede değişiyor. Geçen ay Doğum yapan bir yakınımı hastanede ziyarete gittim, beş kişiydik odada gayet rahat girdik hastaneye, kimse nereye diye sormadı ateş bile ölçülmedi. Yani çok kalmadım ama hiçbir önlem alınmaması, uyarı yapılmaması bana doğru gelmedi.