Yani sadece nemi olcmek yetmiyor nem dengesini saglamak icin buhar makinesini almalisiniz. O makinelerde de hem sicaklik hem odanin nem I olculup ekranda yaziyor, olcum icin ayri bir cihaz almaniza gerk yok. Nemi olctukten sonra diyelim cok dusuk nem orani bu makine olmadan yukseltemeyeceginiz icin sadece olcum yapan birsey almaniz mantikli degil. Iyonizerli bir buhar makinesi almanizi oneririm.