Kizlar dün saat 15.00 dan sonra kasiklarima hafif ağrılar gelmeye başladı. Sonra gitgide arttı saat 18.00 gibi acile gittim. Nst ye bağladılar agrım görünmedi. Alltan muayene oldum açılma yoktu. Ama bnm sancim vardı her ihtimale karşı başka bi hastaneye yönlendiririm. 1 saat yol mesafesi vardı bu hastaneye gelene kadar 1 santim açılma olmuş. (Bu arada kac santim acilma gerekli dogum icin) Direk yatisim yapıldı serum ağrı kesici fitil falan verildi şuan agrım hafif var. Acaba erken doğummu yapacam çok korkuyorum. Bide doktorlar çok sert davranıyor çok canımı yaktilar😭Nolur dua edin ilk doğum 35 haftalık hamileyim çok korkuyorum..😭😫😭😖🤔