Cemrreedemirci bende lazere gitmiştim hiçbir kıl değil tüy dahi yoktu ama hamilelikte kullandığımız vitamin Demir ilaçları artı birde hormon değişikliği yüzünden ister istemez benim de göbeğimde tüyler çıktı abartılacak yada kafaya takılacak bir durum değil aslında bize göre neleri var ama insan yine de rahatsız oluyor 37 haftadayım mecbur ağda yaptırıyorum doğum sonrası dökülmezse lazere devam artık ne yapalım 🙄