Kızlar toksoplazmadan dolayı kıyma ve eti çok pişiriyorum galiba yani kıyma kısıkta 1 saat ette kısıkta 2 saati buluyo tüm vitamini gidiyo mu acaba yine bile sanki ette toz pembe kalmış gibi geliyo napmam lazım vitamini ölmemesi için hemde iyi pişmesi için yani acaba o ısıda zaten mikrop varsa ölüyo mudur siz nasıl yapıyosunuz kanım da çok az et kıyma yemeye başladım ama işte çok pişiyosa acaba o vitamini alamıyo muyum