Kızlar 37.haftadayım ve doktorum ne olur ne olmaz bekleriz 2 hafta daha dedi çünkü bebeğim hala dönmedi ama yine de sezaryen tarihini belirledik 27 ağustos diye.Normal doğum düşünüyordum ama zorunlu sezaryen olacağım galiba bu gidişle.37′den sonra bebeği dönen var mı acaba?