Selam kızlar,
Cinsiyetimizin belli olmasıyla birlikte kıyafet alışverişine başladım yavaştan. İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim. Buradan okuduklarım doğrultusunda biraz kafamda ne almam gerektiği şekillendi ama yine de tecrübeli annelerin yardımını bekliyorum. 0-3 ayı tamamlayıp sonra 3-6 aya geçeceğim inş. Bu arada bebiş Ocak doğumlu olacak yani bu yazdıklarım Ocak, Şubat, Mart belki Nisan ortasına kadar falan giydirilecek ve kışı soğuk bir yerde yaşıyorum. İlk üç ay için eksik fazla dediğiniz ne var bu listede:
Yeni doğan
1 adet tulum ve şapka takım
0-3 ay
6 adet uzun kollu zıbın
7 adet kısa kollu zıbın
3 adet tayt
3 tane tulum
4 tane çorap