Hsrtfrht Kan testi yaptırmayın ancak ultrasonda ense kalınlığına falan baktırın.Bana kadın doğum doktorum kan testinde yaptırmamı söyledi ve özel bir merkeze yonlendirdi.Ben Bezmiâlem de Perinatolog Banu Pakizer Hanıma gittim dedi ki çoğul gebeliklerde kan testi yapılmaz çünkü kan değerleri yüksek çıktığı için yanıltıcı oluyormuş.Sadece bebeğin ense kalınlığına bakılıp ultrasonda incelenir dedi öyle de yaptı.Siz de kan testi yaptırmayın derim ama tabii ki ben doktor değilim sonuçta doktorunuz neyi öneriyorsa onu yaptırın..