Kızlar dün doktorum 8 mm lik yumurta gördü 1 haftaya çatlar dedi heralde geç yumurtlama oldu stresten dedim çünkü 12. Günde 8 mm . Takvimimde bugün yumurtalama günü diye gözüküyor dünden beri beyaz akıntım var bugün de neyden anlamıyorum karın ağrım var . Acaba yumurtlama haftasında birkaç gün böyle oluyor mu yoksa erken mi çatladı anlamadım. Sizin de varsa bilginiz yada tecrübeniz paylaşırsanız sevinirim :)