kızlar merhaba,34 haftalık oldm bebeğin hngi bezi kullanacağına karar verip yavaştan alayım diyorum,annem geldi bugun onunlada bakınıyorduk nette bezlere ürün fiyat değerlendiriyorduk sonra "ben 4 çocuğumdada canbebe kullandım kızım hiçbirinizde yan etki görmedim hem fiyat olarak diğerlerine görede uygun "dedi.Haklı.Kullananlardan da yorum bekliyorum önerir misiniz ☺️?