Seda8891 Arkadaşlar bulantı ve kusmam için dr yazdı dün başladım ama dünden beri acayip uykum var gözlerimi açamıyorum uykudan böyle olan varmı yoksa bana mı ağır geldi anlam veremedim
-Minnaklarin-annesi- Seda8891 gece yatmadan önce kullan canım gündüz kullanınca uyku yapıyo bende kullandım
Frdglp Seda8891 evet canim bende 3 aydir kullaniyorum gece yatmadan 2 tane iciyorum sende oyle yap istersen
-Minnaklarin-annesi- Mira35 11. Hafta ne ki canım ben ara ara sabahları hala kusuyorum 32 haftalığım düşün
DaisyMom Mira35 doktorum bulantilarin devam ederse sabahta alabilecegimi soylemisti 2 aydir sadece 1 kere sabah kullandim.Istersen sende sabah al birde oyle dene.
-Minnaklarin-annesi- Seda8891 yok canım gece yatmadan önce içiyodum 19. Haftada bıraktım karaciğer enzimlerim yükseldi prilam olmasaydı ben ölürdüm herhalde şimdi 32 haftalık olduk çift yumurtalarımla 🥰
Seda8891 -Minnaklarin-annesi- ooo senin daha kötüymüş ya valla benim inşallah o kadar sürmez gerçekten kusmak çok zorrr 😰insanda derman kalmıyor
-Minnaklarin-annesi- Seda8891 inşallah senin çabuk biter canım ben 50 kiloyla hamile kaldım 42ye düştüm en son 41 kiloya indim mecbur bulantı ilacına başladım bide nerdeyse hergün boş serum taktırdım çok iyi geliyodu canım sende dene hem sıvı kaybını önlersin🌼
Ekin_arell Seda8891 kusmaktan düşük yapıcaktım okdr zorlanmistim dusuk tehlikem gecti doktor bunu verdi hayatimi kurtardi ama yavas yavas tesiri geciyor tesiri geçtikçe bir tane fazla iciyorum . Uyku cok yapior bn kafami kaldıramıyorum
Seda8891 Ekin_arell aynı benimde öyle oldu ama benim ara ara ve akşam. Olunca oluyor du en son 3 gün sabahtan akşama kadar sürünce doktorum serum filan taktı sonra bu ilaçlara başla dedi
Happybabyyy Seda8891 benimde bulantilarim katlananilmayacak durumdaydi. Dayanamadim aldim. Paketin yarisini anca içtim. Sonra biraktim. Ilac sonucta diye. Hicbisey yuzde yuz zararsiz olamaz bu hayatta. Durumunuz cok kotu değilse icmeyin derim. Ve evet bana da uyku yapmisti
buseyusuf27 Seda8891 gece yatmadan 2 tane alıcaksın cnm gunduz alırsan tüm gun uyursun 😁 gece alırsan gunduz full rahatsın mıs gbı