Esraserttag Kızlar 17 haftalık gebeyim ve bebeğimin cinsiyeti kesin olarak kız olduğunu ögrendim benim sorunum su cildimin biraz farklılaştığını düşünüyorum sizinde böyle sorunlarınız var mi ?
gldnn Esraserttag benim. yuzum gozum berbat haldeydi hep soyuldu kabuklandi cook degisik bisey olmustum duzeldi tabi sonradan :)
DaisyMom Esraserttag bende 12+3 um doktor kiz olabilir demisti.Cok sivilcelenmem oluyor hele yanagimda bir tane cikti gitmek bilmiyor🙈
Bsrul21 Esraserttag canım benim ablamın iki kızı oldu ikisinde de inanılmaz güzelleşti yüzü cildi. Sizin cilt yapınızla alakalıdır erkek kız farketmez. Normalde sivilce çıkarmayanlar hamilelik döneminde çikarabilirlermış zaten.
Esraserttag Fatmaa_ferikk evet aynen koyulaşma oldu acaba kız çocuğu güzelliği mi alıyor 🤦♀️ Kafam da deli sorular
Fatmaa_ferikk Esraserttag toplumda da öyle biz batıl inanç var ama doğruluk payını bilemem 5 aydan sonra da yüzümde hiç bir leke kalmadı şuan cildim olduğundan daha pürüssüz. Sonradan geciyo sivilcelenme ve lekelenme bende öyle oldu.