GunayHabibi Arkadaslar merhaba ,36.haftadayim oturgum yerde islaklik vardi,baska bi yerde oturdum yine oyle oldu.anlamadim suyum geldi ya baski bi sey
izmirlii-35 GunayHabibi Akıntıda olabilir suyun gelse anlarsın muhtemelen bayaa geliyor diye biliyorum ama sızıntı da olabilir yanlış yönlendirmiyim muayneye gittiğinizde bi suyuna baktırın
gldnn GunayHabibi o islaklik bende 23.haftamdan beri oluyor canim test yaptir ben yaptirdim mantar cikti ama su iki gundur yogun gelio farkedemiyorum ic camasirim islanmis oluyor suan 34.haftamdayim devamli camasirimi degistirmek zorunda kaliyorum nedir ne degildir bende cok merak ediyorum cmts doktora gidecem bebegin suyuna baktircam
cptrhb GunayHabibi Bende 35. Haftada geldi hastaneye yatış verdiler çok önemli bence hastaneye git sızıntı varmış bende 36. Haftamda yani bu perşembe doğuma gidicem sırf o yüzden.
Tuanazra GunayHabibi belki 15 20 dakika belki yarim saat ama afedersiniz renksiz kokusuz temiz bi şuydu. Çok hastaydım griptim öksürük yüzünden idrar kaçırıyorum sandım. Hiç şancı olmadi
cptrhb GunayHabibi Yok bence değil zaten ciğer geliştirici iğne yaptılar bide benimki 1 hafta önden gidiyor. Ama 35 te doğuranlardada hiç bir sorun yaşamayabiliyor.
GunayHabibi Tuanazra evet oyle temiz bi suydu. Henuz bisey yok ama.yarin doktor kontrolum var zaten gidicem yarin suan bisey olmasa