Simamom 37+4′ten bildiriyorum😉 dün kontrolüm vardı 2850 kilo bebeğim biraz minyon. 1 cm açıklık var her an gelebilir. Normal doğum için uygunum. Sizde durumlar nasıl? Çatı muayenesi oldunuz mu? Son günleri nasıl değerlendiriyorsunuz?
Meriwa Simamom son 9 gün gecen hafta gittim de 3 kiloydu benimkide minyon bi bebek çatı muaynesi olmadım gecen hafta sancılarım 65 lerdeydi yarın bakalım nolcak
Betim Simamom 39 artı 3 üm☺️Son 4 gün normal doğum bekliyorum bir parmak açıklıkla.. sancı yok nişan yok su yok 😂 3 gün önce 3700 dü oğlum doğmaya da niyeti yok gibi😬herkes onu bekliyor
Busra-AselErva 37+6 dayım doktorum hala çatı muayenesi yapmadı arada hafif sancılarım oluyo ama bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek
Simamom Meriwa az kalmış, sağlıklı olsunlar da kiloya şok takılmıyorum. Sancı çıkınca Çatı muayenesi yapılıyor sanırım. Umarım doğupu tetiklemez 38 e kadar beklesin istiyorum
Busra-AselErva Simamom 3 gün önce kontrolümüz vardı benimde 50 lerdeydi ama yapmadı bebegim 3300 gr suan biraz daha kalırsa normal doğum zor gibi kafa yapısı 1 hafta önden gidiyor
Minikbirkalp Bizde 38+3 olduk suyumuz sınırda çıktı parmak ucu kadar açılmam vardı cuma günü şuan ne durumda bilmiyorum 🤭 perşembe tekrar kontrole gidicem kilomuz da 3kilo 10 gramdı en son 😊
Simamom Minikbirkalp sağlıkla gelsin. Ben 38 lerde bekliyorum. Pilates yapıp hurma yiyorum bir de yürüyüş. Normal doğum olunca beklemek zor demi
Minikbirkalp Simamom aynn ya bende çok şey yapıyorum ama tık yok artk gelsin diyoruz da gelen giden yok 😇😇
glcyln 38+5 son 9 gun ama ne gelen var ne giden 😅 5 gun once 3300 gramdi 😊 acilma yok su yok nisan yok agri yok nst tertemiz 🤦♀️ kizim cok nazli sanirim 😅
Sedefyldrm 37+4 üm kızlar bugün sezaryen için günümüzü aldık😊 tek bedende son bi haftamız bakalım beklerse gününü inşallah🌿