Merhabalar biz bugün(27.04.2018)dünyaya merhaba dedik çok şükür epidural sezeryan ve planlıydı 38+4 haftamızda sabah yatışımız yapıldı trafikten biraz geç kalınca gerildim ben tabi odaya çıktık ve doğum saatine yarım saatten az zaman kalmıştı hemen nst ye bağlandım ölçümlerm öncesinde yapılan tüm işlemler derken gidiyoruz dediler saat 9a geliyordu. Damar yolu açıldı yan yatırıldım epidural için önce iğne yapıldı sonrasında katater takımı başladı hafiften bir sıcaklık ve baskı hissettim öncesndeki iğneden birşey hissetmiyorsunuz sonra sırtüstü çevirdiler beni yatrdılar ilaç dozunu arttırarak veriolar bana aynı zamanda bacaklarında karıncalanma sıcaklık hissediomusun die soruolar hayır diorum çok rahat oynatıorum sıcak soğuk ayırt edebiliyomuyum die bacaklarımda bişeyler gezdirolar onlarıda hissediorum şaşırıo birbirlerine bakıolar iğne gibi bişey batırıolar onuda hissetim sonra hani elde kağıt kesiği olurya öyle bişey hissediyorum karnımda panik oluyorum ben herşeyi duyuyorum kesmeyin yada beni bayıltın die sonrasını hatrlamıorum uyandıgımda herşey bitmiş ayılma odasındaydım. Çok komik hissetmiorum hiçbişey başlayabilirsnz demişim doktor başımda gülüodu bitti bile dedi hemen karnımı elledm evet bebişim yoktu yaa ilk ben görecektm die ağlamaya başladım çok şükür bebişim yanımdaa sağlıklo bir şekilde uyuyor ağrı eşiğim yüksekmiş sanırım ben dişle ilgili operasyonlardada zor uyuşur ağzım bindebir ihtimal bana denk geldi hem epidural hem genel olmuş oldum kısmetimiz böyleymiş😘Öpüyorum herkes sağlıkla kucağına alsın bebişini inşallah🙏🙏👼🏻