Edsn ah bu insanlar herşeyide ne kadar çok biliyolar. Canım kimseyi takmayın kafanıza çocuk sizin çocuğunuz sıkıntıları çeken sen ve eşin kime ne yahu. Onlar öyle dedi diye vazgeçmeyin bu çocuk sizin ve siz hangi isimiz beğendiyseniz hangi isim içinize sindiyse onu koyun umursamayın milleti. Ayrıca anlamıda çok güzel. Baktın çok laf ediyolar isim konusu tartışmaya kapalı biz sevdik beğendik içimize sindi ve bizim olan bu çocuğa anne baba olarak bu ismi uygun gördük de. Kırılmak istemiyolarsa kırmıcaklar!