gulumse0611 Kamuda öğretmen olup idari izin için belgesini okula veren var mı nasıl bir yol izlediniz idarenin insiyatifine bırakılabilir mi bu durum sıkıntı yaşarmıyom 24+1 im bugün
melikepervan gulumse0611 Doktorunuzdan haftanızı ve idari izinli olduğunuza dair belgeyi alıyorsunuz.Sonrasında ya internet üzerinden ya da elden okulunuza teslim ediyorsunuz
Oozzee gulumse0611 ben daha geçen hafta verdim. Cumhurbaşkanlığı genelgesini ilgi göstererek dilekçe yazdım, ek olarak da 24 haftalık olduğumu belgeleyen doktor raporumu ekledim, müdür bey işledi.
gulumse0611 melikepervan idari izinli olduğumuza dair belgeyi de hastaneden mi alıyoruz acaba iki ayrı belge mi almamız gerekiyor yani
Cnsbll Ben suan 30.haftadayım ama herhangi bişe vermedim okula.zaten tatilde farkeden bişe olmuyo.32de dogum öncesi analık iznimi başlatıcam
melikepervan gulumse0611 evet hastaneden doktorumdan belgeyi aldım. ve okula ulaştırdım. Seminer döneminden de muaf olursunuz böylelikle. Almanızı tavsiye ederim
TeacherrMom 24 hafta olmasina rağmen 34 e kadar çalışınca çalıştığımız süre doğum sonrasına aktariliyoru acaba
Nnadye Oozzee ben okul açıldığında 28 haftalık olacağım şimdiden herhangi birşey vermedim okula sıkıntı olur mu acaba
Nimesay1 Oozzee İzinde olduğunuzu mebbis veya e nabız üzerinde görebiliyor musunuz? Ben de verdim ama ne mebbiste ne e nabızda izinli görünmüyorum.
Oozzee Nnadye olmaz, ben bayram öncesi 24 haftalıktım, müdür bey bayram tatili sonrası işleriz dedi, 25 haftalık olmuştum dilekçemi verdiğimde. Ama önceden bilgilendirin ve şimdiden netleştirin. Ben 21 haftalıkken söylemiştim idari izin alacağımı.
Oozzee Nimesay1 hayır, ben de göremiyorum. Bi sıkıntı olsa müdür bey anında dönüş yapardı. İdari izin olduğu için görünmüyor bence.
gulumse0611 melikepervan yarın alıcam inşallah dilekçe yazıp kargolayacağım eşime o vericek inşallah sıkıntı çıkarmaz müdür