Blghly merhaba.Oncelikle sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah.Ben ilk 6 veya 7 haftalıkken testte çıkmıştı şimdi 18 haftaligim aynı ilacın 25 mg olanını kullanıyorum.benimki 3 buçuk tu ölçümde şuan 1.95 falan çıkıyor ama hala kullanıyorum.sanirim doğuma kadar kullanmak gerek.hic üzülmeyin ve kafaniza takmayın bunların hepsi tedbir amaçlı.endokrinolojiye de gittim ben bunun için bana değerler normal insan için çok uygun hamilelik için riske atılmamış dendi o kadar.sizinkide öyle bir durumdur.doktorunuzun verdiği süre içerisinde dikkatli kullanmaya özen gösterin lütfen.sevgiler.kusura bakmayın biraz uzun oldu😊