Hediyeserkan ben hiç devlete gitmedim, hep özele gidiyorum. Kendi doktorum bayramdan sonra gel bakarız demişti.izinli olduğu Farklı bi hastanede farklı bir doktora gittik söyleyemem görünmez dedi rica minnet kıza benziyo dedirtebildik. Birinin dediği diğerininkini tutmuyo anlaşılan. Kendi doktorum hala izinli ama onun hastanesinde başka doktora gideceğim yarın inş kesin sonuç öğrenirim