Svdsrdl Canım benim 56 çıktı sonra 24 e düştü doktorlar kimyasal dedi kesinlikle yükselmez dedi. İki hafta geçti adet olmadım kan verdim 799a yükselmiş 2 tane doktora söyledim çok şaşırdılar. Ama ben o kadar üzüldüm ki sağlık ocağına gittiğimde ağladım resmen ebe bana dedi her şey Rabbimden sen kapalı kutusun yükselebilir. Sonra gittikçe yükseldi ve doktor 2. verdiğin kan labaratuvar hatası olmuş dedi.