Kızlar 30+1 olduk dün sabahtan beri midem yine bulanmaya başladı sabahtan akşama kadar aynı geçmiyor 17.haftada kesilmişti bulantılarım kolay kusabilen biri değilim ya parmakla kusmam lazım yada böyle çekmem lazım normalmi bu haftada olması dokunacak bir şey de yemedim soğuk mu aldım naptım bilmiyorum su gibi uyanıyorum zaten. Daha geçmezse prillama başlıycam neden oldu acaba?