Havin-11 Sevgili anneler saçlarım çok yıprandı keratin bakımı yaptırmak istiyorum. Hamilelikte yaptıran var mı herhangi bir zararı oluyor mu 🌸
Betull43 Havin-11 benim saçlarımın da ihtiyacı var hamile değilken sürekli yaptırıyordum fakat hamilelik sürecinde ne boya ne karatin yaptırmayacağım düzleştiriciyle idare edeceğim.
Kuzeymiraa Normal zamanda bile çıkan duman aşırı zararlı ki hamilesiniz bence riske atmayın biraz sabredin
Suna11 Hamile değilim ama daha önce yaptırdım o dumana çıkan havaya katlanmak işkence gibiydi. Solunum yollarına zarar verdiğini hissediyor insan. Bilimsel olarak bir bilgim yok ama şahsi olarak kesinlikle yapılmamalı çok zararlıdır derim
Havin-11 Daha önce yaptırmadım hiç sadece yıkama setinde maske olarak yaptırıyordum. Şimdi baya yıprandj kuaför yapalım demişti hatta emin olamadım bende. Teşekkür ederim bilgileriniz için 🌸