Kızlar bu duygu durum bozukluklarıyla nasıl başa çıkıyorsunuz? Son trimestera girdim ve dengem alt üst oldu resmen. Kendimi inanılmaz mutsuz, depresif hissediyorum. Hiç bir şey yapasım gelmiyor ve sürekli her şeye ağlar oldum. Benim gibi olan var mi? Geçecek mi bu günler de? 🥺