Mrvaklynr bende de oluyor Canım 17 haftalığım bende şiş gibi karnım bi ağırlık baskı yapıyor bugün doktora gittik gayet sağlıklı korkmana gerek yok Haftasına göre baya iyi dedi Bide ben bişey sormak istiyorum bugün doktorum iki ilaç yazdıBiri decavit biri gynoferon diye bi ilaç hakkında pek iyi söylentiler duymadım Çevrenizde kullanan varmı