Rabikk_ 39 haftalık gebeyim, 10 günden beri sızıntı şeklinde suyum geldi bir anda boşalmadı. Allah’tan kontrole sık sık gidiyorum, gittim ki suyu bayağı azalmış risk altında olduğu için ne kdr normal doğum düşünsem de hemen sezeryana almamız lazım dedi doktor. Ter mi, sızıntı mı çok anlamıyorsun muhakkak doktorunla irtibatta ol ve bebeğinin suyu azaldı mı normal mi baktır arkadaşım 🤝🤗 Hayırlı doğumlar 🙏