Arkadaşlar nasıl saçmalıyorsunuz yaa erkenmiş oymuş buymuş. Nasıl 23-25 haftada bişey olmayacagının garantisi yoksa 35-36 her neyse o haftalarda da yok milletin moralini bozmayın ya. İnsan doğumda kaybediyor evladını allah korusun ne farkediyor ha 23te almıs ha 33te