Deryade Hayırlısi canım benimde 32 haftadan sonra evde kasilmalar kasikta belde agrilar oluyordu duzensiz sekilde ama hastaneye gittigim sancı vb çıkmıyordu . 33+5te ciger geliştirici vuruldum idrarda protein çıktığı için zehirlenmeden süphelendi doktor testler yapildi temiz cıktı suan 35+6olduk başi aşağida baski falanda oluyor sertlesme oluyor ama dun gittim hersey yolunda dedi doktor haftaya salı kontrole çağırdı sezeryan günu vercek nasipse 😊 ikinci sezeryanim bu fazla bekletmez sanırim haftaya yada bi sonraki hafta alır doğuma 😊