Umay_hatun benim kesem 4+4te görüldü canım su damlası kadardı. Bi hafta bekleyelim daha netlesir dedi doktorum 5+4te kesemizi net gördük kalp atısı konusmadık bile doktorum 2 haftayı biraz gecirin dedi diğer kontrol icin. Gittiğimde tam 7+0dı kalp atısı duyuldu. İçini ferah tut. Kalp atısı icin erken olmuş.