merhaba. 13 haftalık hamileyim. Normalde çok az su içen biriyim. Hamilelikte çok önemli olduğunu biliyorum, ilk başlarda bulantım yokken 1,5-2 litre içiyordum ama bulantılar başlayınca çok azalttım 🥴 tam bir paradoks, su içmem lazım, su içince bulantım artıyor, bulantım artınca su içemiyorum falan 🤦🏻♀️ Bir haftadır hafifledi bulantılarım, tekrar artırmaya başladım.