CerenNisaSecilmis Meflug inşallah normal doğum yapmayı düşünüyorum bir aksilik çıkmazsa daha önceki gebeliğimde yaşamıcağını bile bile maalesef normal doğum yaptım inan mucize ne demek ben o zaman anladım ve hala hatırladıkça sancıdan sonra gelen rahatlamayı tüylerim diken diken olur
Meflug CerenNisaSecilmis ben mecbur sezeryan olcam daha oncekinde genel anestezi olmuştum yasamayacaklari için açıkçası şimdi de genel.istiyorum
CerenNisaSecilmis Meflug eğer ki sezeryan olursam bende genel anestezi istiyorum çevremde bir kaç kişi epidural oldu doğum sonrası bel ağrısı çekmeye başladılar bende zaten skolyoz ağrı yapıyor birde onun ağrısını çekemem
Sukut66 Meflug evt canm pzts geldm dahada uzun kalicam sanirim sancim agrim yok sukurler olsn icim rahat deildi sikislerimi gosyermek istiyordum sknti cikti drlar heran dikis atabilir dediler kontrol altindayim 😔🤲
Meflug Sukut66 benim de yarın var kontrol ama inanılmaz tedirginim. 2gundur karnimda bı yerde toplanıyor çocuk sertleşiyor sancı mı ağrı mı anlamadığım bişey oluyor sonra rahatlıyor. Bugün olmadı daha gece olmuştu gün içinde olursa yarını beklemeden gidicem
Sukut66 Meflug insallah hersey yolunda gider canm benmde gitmeden 2 gun once dk basi toplandi uzaninca geciyordu geldm hastanede 2 gun endol kullandim gecti sukur tek skntm suan dikislerim insallah dayanir 35 leri gorsem cok sukur
Meflug Kızlar selam bir kısmıniz biliyor dün erken doğum yaptım 26+2 haftalık aslan parçası dünyaya geldi. Min. 9 hafta kuvezde kalması gerek. Dualarınızı eksik etmeyin. Hayırlısı ile evine gelsin oğlum 🙏
Nimesay1 Meflug Gözün aydın canım.İnşallah zaman tez geçer de oğlunu evine alacağın günler de gelir.Kaç kilo doğdu bebişin
Hilalgc Meflug aa canım benim Allah şafi adıyla şifa versin tez zamanda rabbim size bağışlasın güçlü dur dua et neyden oldu erken doğum canim dikişin vardı sanki senin dimi
Umutluuu Tugbaal 13. Haftada uygulandı şimdi 16 haftalık olduk çok şükür. İstirahatteyim. Salı günü kontrolümüz var bakalım doktorum ne diyecek ☺️
Meflug Hilalgc evet vardı ama 7hafta tutabildi. Bı değişik oldu benim nstde sancı görünmüyordu ama sancım vardı anlamadık
Pembe-mavi Tugbaal buna ne zaman bakılıyor? Yada doktor kontrollerde görüyor mu? Daha önce hiç duymadım. Bende 114 haftalık olduk. Eylülde randevum