Dzeyy bende mucize gibi görüyorum ve bizde göze aldık 28 haftalık doğmasını. 23+1 oldum, en azından beş hafta daha dayanayim diye dua ediyorum. Rabb’im tabi ki vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin ama işte erkende olsa yeter ki yaşasın diyorum. Rahim ağzım 8mm ye düşmüştü Çarşamba günkü ölçümlerde. Perşembe tekrar gideceğim doktora. Bakalım ne diyecek