Evet kizlar sonunda bende dogum hikayemi paylasiyorum 🍼🥰 Dun saat 8.30 yatisimiz yapildi ultrasona bakildi nstye baglandi vee kagitlar imzalandi. Benim ki sezeryandi bu arada. Neyse saat 9.45 e dogru ameliyata aldilar ve 10.06 da yigit efemin sesini duydum mucize birsey olmali 😊 ve daha sonra oglumu giyindirmek icin goturduler odamiza ben bekliyorim ama bi yandanda artik bitsin diye dua ediyorum oglumu gormeyi o kadar cok istiyorum ona sarilip koklamayi neyseki bitti odamiza geldik oglumu verdiler kucagima boyle guzel birsey olamaz karnini doyurduk ve uykuya biraktik 🥰🥰🍼 dun saat 5 gibi kaldirdilar yuruttyler beni spinal sezeryanin daha iyi oldugunu aanladimbugun cok iyiyim ve cok iyiyiz 🥰🥰 ALLAH HERKESE SAGSALIM DOGUMLAR NASIP ETSIN 😊😊 Bir avazda kurtulursunuz sizde insallah 👶🏻 biz artik happykidsliyiz ve sizleride bekliyoruz 👶🏻😊🙏🏻🙋♀️🙋♀️