Hope8 Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım kanımda çıkmadı ama idrarımda çıktı aranızda idrarda şeker çıkan var mı ve çıktıysa neler yaptınız ?🙄
Epifenomen Hope8 idrarı şeker yüklemesi yaptıktan sonra mı önce mi verdiniz? İdrarı ben bir gün önceden vermiştim aldığım şekerin idrar testini etkilememesi açısından
RabiaMG Hope8 simdi hatirladim canim bende ilk yukleme gunu idrar tahlili verdim. Ama ilk kani verdim idrari verip ictim sanirim sekerli suyu. Sonucumda da glukoz negatif yaziyor.
RabiaMG Hope8 canim idrar yazdigin sonuc ayni zamanda kandaki yukleme sonucuyla birlikte olabilir mi. Cunku asagida 1 saat plazma glukozuda yaziyor. Oyleyse sekerin var 140 ustu cunku. Diger kan sonucu dedigin test 3 aylik kandaki sekere bakiliyormus sanirim o. Bana bakilmadi ozeldeki doktorum istemisti ama yaptiramamistim onu.
Epifenomen Hope8 kuzum içtiğin şeker idrarına karışmış olabilir,idrar tahlilini tekrarlatmanda fayda var. İdrar testini benim doktorum bir gün önce yaptırmamı istedi idrara hemen yansıdığı için
Epifenomen Hope8 valla kuzum benim doktorum sıkı sıkı tembihledi, sakın şekeri içtikten sonra İdrar verme. İdrardaki şekere yüklemeyi yapmadan önce baktılar. Nerede yaptırdın? İdrar tahlilini bir daha ver veya istersen bir doktora daha görün. Değerin kaç çıktı
Hope8 Epifenomen özel hastanede yaptırdım 130 un altında olması lazımmış ama benim 158 çıktı. Bişey bilmediğim için doktor ne dediyse ona inandım bende
Epifenomen Hope8 yanlış yönlendirmek istemem kuzum, ben böyle biliyorum. İstersen bir sor belki ben yanlış biliyorumdur. @RabiaMG arkadaşın gebelik şekeri vardı o daha bilgilidir
RabiaMG Hope8 idrarda bakilmadi benim sekerime kac olmasi gerekir bilemiyorum. Kanda 1. Saat 140 alti olmasi gerekiyor ama. Kanda kac cikti ki sekeriniz
Hope8 RabiaMG yani bende şeker var öyle mi 😔 ya doktor ayak üstü bişiler söyledi diyet yazdır dahiliyede dedi dahiliye doktoru yerinde yoktu hiçbişey anlamadım 😒
nisemom Hope8 aslında seker hastası değilsin sadece gebelik şekerin var. Diyet ile şeker oranını kontrol edebilirsin.
Hope8 nisemom düşük olması iyi mi ? 😒 ya çok teşekkür ederim 🙏🏻ben kanda yok sanıyorum ama şimdi anladım çünkü 2 tüp kan vermiştim ben idrarda var sandım yarın hemen dahiliyeye gidicem diyet listesi için