S-e3506 Mavibulut_ 31 de 1700 gramdı 41 cm boyu şuan 34 haftalığım haftaya gidecem 35 oluyor o zaman bakalım ne olursa
saramomy Mavibulut_ az yesen bile sağlıklı şeylerden ye canım meyve yeşillik gibi merak etme son 3 ayda topluyor bebekler üzme kendini iştahsızlığın inşallah en kısa zamanda geçer geçmese de bu senlik bir şey değil suçlama kendini doğduktan sonra da çok çabuk topluyorlar zaten 😊
Duduars Mavibulut_ benim 29+5 de 1.550 gram 38 cm boy dedi 26+2de 1.100 gram 37 cm di 450 gram almis ve 1 cm uzamis sadece doktor normal dedi ama banada az geldi bu ay.o yuzden dikkat edecem yediklerime bakalim fayda olacakmi saglikla gelsinler inşAllah 🙂
Falii21 26+5 ken 1150 gr dı 30+5 e girecez cuma günü kontrole gidicem bakalım ne kadar oldu bende merak içerisindeyim 😁 İnsan bebeği az toplu olsun ele avuca gelsin istiyor 😁
Mavibulut_ Falii21 insaAllah güzel kilolarla dönersiniz canım 🥰 yaa tabiki hem kendisi için hem bizim için iyi olur ele avuca gelmesi😅
cagla24 Mavibulut_ hiç endişelenme canım bebişler son aylar baya kilo alıyor zaten 💓 sağlıkla gelsin minikler
EbrarBilgem Mavibulut_ kesinlikle canım sağlıklı ya bin şükür doğuncada alır kiloyu elbet 🤲🏻İnşallah sizin yavrunuzda sağlıkla gelir dünyaya