Sara amin insallah allah razı olsun öncelikle hayatındaki negatif insanlarla arana mesafe koy ben kendi anneme bile dedim nolur bana üzülüp kızacağım konuları açmayın dedim doğurduktan sonra konuşuruz dedim hatta ben düşük riskim olduğunda tlfnumu bile kapattım uçak modu yaptım kimse bana ulaşmasın çünkü hamilelikte etkilenmeyeceğin herşeye etkilenebilirsin
Kendini düşün tabiri caizse ye iç
Yat allah sanada sağlıklı bir evlat nasip etsin insallah kalben diliyorumm