Mrymbnc bana da ayrıntılıda suyun fazla demişti doktor. Sonuçları kendi doktoruma gösterdim dediği kadar degil sınırda takip etmek gerek Az olmasından çok çok iyidir dedi. Şimdi şeker yükleme testi istedi benden şekerim olduğu için mi yoksa bazen bebeklerin kendiliğinden suyu fazla oluyormuş yani normal miş hangisinden olduğunu anlarız dedi. Ama tatlı hamur işi pilav felan az yemem lazım bu süreçte