28.haftalık hamileyim. Geçen haftalarda bebeğimin hareketleri çok ve sert vuruyordu. Şimdi ise vuruyor evet hissediyorum ama çok fazla sakin. Acaba bir sorun mu var kaygısından kendimi alamıyorum. :) Bu haftalarda böyle olması normal mi ? Aranızda benim gibi olan var mı ?