Arkadaşlar merhaba ben 6 haftalık hamileyim doktorum elevit diye ilaç verdi ama kullanamıyorum bulantı yapıyor nasıl kullanabilirim yada onun iğnesi şurubu vs var mı yardımcı olur musunuz bugün kullandım istifra ettim ederken kasiklarımda ağrı oldu bisey olur mu