MinikTavsanim Bende post açayım belki işe yarar .. 39+5 teyim 😜 Post açan doğuruyormuş bakalım belki işe yarar 🙏🏻
Emine_68 MinikTavsanim 39 olduk daha tık yok 😂 bekliyoruz büyük bir heyecanla bakalım Allah hepimize kucağımıza almayı nasip etsin
Aselyagmur MinikTavsanim dün baya başım döndü kustum. Doktor gebelik zehirlenmesi ola bilir dedi yarın suni ile baslatacak doğumu