Ballilokmacik bende istiyorum boyatmak içimden geliyor ama 32 haftadyim beyazım falan da yok sadece kendimi iyi hissetmek için değişiklik olsun diye, ama kendimi tutuyorum bu zamana kadar sabır etmişim Allah korusun birşey olur sonra vicdan azabı çekerim doğumdan sonra inşallah kesip boyatirim lohusalıktan sonra Ozaman daha iyi hissederim diye düşünüyorum 😂