Ggulgenay Merhabaaa 🤰 Nasipse 36+1 de doğum yapıcam bu haftalarda doğum yapıp herhangi bir sıkıntıyla karşılaşan oldu mu acaba 🙏🤰🤰
Esraugur2310 Ggulgenay 36+4 de doğum yaptım 2200 doğdu oğlum sağlığı herseyi güzeldi kuveze girme durumu olmadi yani ertesi günü hemen çıktık beraber hastaneden
Gulsahim Ggulgenay bende 38 haftalık Ken 36 ya uyumlu bir kız bebek doğurdum 2700 gram korkma kuzum allahım izniyle topluyorlar 😍🙏😇
Miniginannesiiii1111 Esraugur2310 benimde bebeğim 33+5te 2.100 gramdi doğum riskim vardı yüksek tansiyondan şimdi 34+1 olduk şükür doğarsa kuveze girermi diye korkuyorum 😔
Ggulgenay Gulsahim inşallah canım haftasından önde gidiyor ama tansiyon problemim olduğu için 36+1 de doğum yapıcam inşallah
Esraugur2310 cptrhb minnacıktı 😊 altını alırken kucağıma alırken ya bir yerini incitirsem diye korkuyordum ama 1 ay icinde hemen toparlıyorlar cok çabuk büyüyorlar
Emren cptrhb hayır önden gidiyoruz birde gebelik kolestazımız vardı yendik gerçi ama rikse atmak istemiyor dr 37. Haftada nasipse alacak
Melike3777 Ggulgenay 36+3 te doğum yaptım suyum gelmişti Allahın izniylede bi sıkıntı olmadı oğluşumla hastaneden ertesi gün birlikte çıktık küvez durumu felan olmadı şuan 2 aylık 👶🏻
Gulsahim Ggulgenay tamam o zaman bişry olmaz kuzum 😍😇 benim gibi olmuşsun bende de tansiyon sınırdaydı kordon dolanmış baya Bi stresli geçmişti…ama çok şükğr sağsağlim kurtulduk.. Darısı başına olacak Allahın izniyle