Selamun aleykum kızlar sonunda bende dogurdum:) ikinci gebeliğimdi bu ilki erken doğum olduğu için biraz endişeli geçti son haftalar sanki bu da öyle olacakmış gibi 36. Haftada hatta 1cm açılma ve 100 vuran sandim olunca doktorum ne kadar kalsa kâr dedi o gece serum ilaç derken maşallah durdu. Ama benim ağrım sandim çok oldu son hafta da. Byram öncesi gittim 2cm olmuştu açılmak çok hareket etmiyordum bayramı da atlatayım doğsun dedim öyle de oldu:) bayramdan sonra salı günü çok sancim oldu ama kesiliyordu devam etmiyordu gitmedim doktora evde hareketler yaptım gecede sandim oldu ama bir türlü siddetlenmiyordu bu doğum sancısı değil dedim gitmedim zaten 1.30 da doktor randevum vardı. Doktora girdim dedi nasılsın ağrım oluyor ama devami gelmiyor dedim bi bakalım dedi alttan baktı 4cm olmuş 😂dedi bi şancı vursa doğacak bugün seni doğurtalım neil dedim 😂suni verelim dedi bi an kafam durdu dedim ben eşimle istişare edeyim evde sancimi beklemek istiyorum ben. Eşimde sürekli ağrı çekiyorsun versnler doğur dedi😂 sanki kolay🤣neyse yatism yapıldı aileme haber verdik bu açıdan güzel oldu planlı olması annem çalışıyor ve gebzede ben esenlerde doğum yapicam neyse eşimi almadılar annem geç geldi tabi. Bende kuzu kuzu bekliyorum odada suni versnler o arada kendi sancim da geldi doktor muayene ederken suyum patladı ve bengi kanala oturtmaya çalıştı o an bittim 😢sonrası su gibi akti 4.30 dan 6ya kadar kolay karşıladım sancilari sonra dogumhneye aldılar 8 cm olmuştu 15dk daha orda şancı çektim 6.30 da kızım geldi 😍en zoru benim için ikinmakti zaten en çok ondan korkuyordum ama çok şükür geçti. 3550 gr 52cm doğdu kızım. Çok uzun olmuş hakkınızı helal edin 😅