Kubraaa1 dogum yapan arkadaslar yazar simdi ama ben maalesef kurtaj olmustum orda. Benim sansima oda tek kisilikti. Kanama oluyo kadinlarda diye erkek sokmuyolar iceri yaniniza refakatci olarak almiyolar yani erkekleri. Ziyaret saatinde gelip gidebiliyolar. Cok temiz bi hastane zaten odalari da temizdi. Ben cok uzuluyodum agliyodum bana baya moral verip destek olmaya calismislardi ameliyat kismina alinirken. cikinca da ayni sekilde ordakiler moral vermeye calismislardi. Genel olarak gicik kaptigim bisey olmadi benim.