Kızlar benim adetim önceden beridir düzensizdi hamile kaldım şu an benim en son doktoruma gittiğim hesaplamama göre 17 haftalık oldu ama dün sağlık ocağına gitmiştim gebelik takibi için o da hastanem zaten kayıt açtırdığını söyledi ve bebeğimin 18 haftalık olduğunu söyledi 🤷🏻♀️ Nasıl oluyor anlamıyorum atıyor örnek veriyorum ; doktora gidiyorum mesela 18 haftalık diyo uygulama zaten her gün değişiyor gösteriyor ya doktora gidiyorum 2 hafta sonrasını söylüyor yani 20 haftalık diyor 🙄 kafam karışıyor . Tam ne zaman hamile kaldığımı bilmediğimden mi nedir bilemiyorum ki 🤷🏻♀️ Nasıl hesaplayabilirim acaba?