Mihmiray Normal test yaptım sanki ikinci çizgi var gibi erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı erken gebelik testi kesin sonuç verir dimi son adet tarihim 7 temmuz
Angels-35 Mihmiray bende normal testle yaptım ucuz testlerle silik çizgi çıkmıştı sonra gittim koşa koşa erken gebelik testi aldım ve negatif çıktı boşu boşuna 1 gün üzüldüğümle kaldım ertesi sabah yeni bir test yaptım yine ucuz testlerle yine çıktı gidip kan verdim ve sonuç hamileyim 🙏
BtlRac Mihmiray Ben erken gebelik testi yaptığımda negatif çıkmıştı ama hamileyim şu an. Yani her zaman kesin ve net sonuç vermiyor. Normal test yaptığımda çok silik görmüştüm ikinci çizgiyi, kan testi yaptırdım ve pozitif çıktı.
Hilalyusuf Valla ben eczaneden test aldım hiç erken gebelik testi falan diye sormadım onlar da bişey sormadılar ztn direk çıktı
Tugce28 Hilalokanalkin hayali bir çizgi var adetinize kaç gün var bir arkadaşımınkide böyleydi sadece ılığa tutunca belli oluyordu hamileydi sonrasında
Hilalokanalkin BtlRac bende erken gebelik testi yaptım böyle cikti ama regl olmadım belirtilerimde fazlasıyla var.
Prncsss Kızlar benimde test sonucum böyle çıktı henüz doktora gitmedim bilerek 7. Haftayı bekledim aksi bir durum olsa mutlaka bir belirtim olurdu değil mi
Dorothy Prncsss pes valla nasil bekleyebildin bu zamana kadar. Ya dis gebelikse bebek tuplerinde gelistiyse… Ya bos gebelikse… Bunlarin erken tespiti icin zaten doktora gidip hemen keseyi gormek kalp atisini duymak istiyoruz canim. Umarim sagliklidir
_Mother_ Mihmiray sana link atmıştım ya ona tıka çıkan sayfada diyor zaten fotoğraf yükle onun üstüne de pas senin galeri çıkacak zaten