Kızlar 35.haftadayız son 2 gündür regl sancısı gibi sancim vardi ancak önemsemedim bugün sabahtan beri bebek bir noktada toplanıyor karnım taş gibi oluyor ve tekrar normale dönüyor . Doğum sancısı böyle mi olur yoksa yalancı sanci mı ? Ayni haftalarda bu durumu yaşayan var mı?